فقیر شاہِ رسول محمدؐ

muhammad-sallallahu-alaihi_wasallam


حضرت محمد صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم کی زبان مبارک سےجو الفاظ نکلتے تھے وہ اسلام کی خوراک بنتے تھے اور جو لعاب نکلتا تھا وہ حسینؓ کی خوراک بنتا تھا... 


muhammad-sallallahu-alaihi_wasallam


میں خاکی کیا کروں گی وضاحت آپ محمدؐ کے تو نام مبارک سے بھی ملتی ہے راحت 
❤️ صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم ❤️



muhammad-sallallahu-alaihi_wasallam

ان ستاروں میں چمک اور چاند میں نور میرے حضور محمدؐ آپ ہی کے دم سے ہے، ہر شے میں سرور 
❤️ صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم ❤️

muhammad-sallallahu-alaihi_wasallam


ہر سوں رَواں ہواۓ خمار طرب ہے آج
بابِ قبول وا ہے، مُرادوں کِی شَب ہَے آج 
دل میں خوشی، نظر میں عجیب سرور ہے آج
ساقی مجھے نہ چھیڑ کہ ستائیس رجب ہے آج


muhammad-sallallahu-alaihi_wasallam

بکھر رہے تھے سجدے، سنور گئے سجدے
 نبی صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم کی  کے چین سے پہلے، 
نبی محمدؐ کے چین کے بعد یہ دین مر چکا تھا، نہ مر سکے گا یہ دین میرے حسینؓ سے پہلے، میرے حسینؓ کے بعد 


muhammad-sallallahu-alaihi_wasallam


میرے حق میں کرے کوئی دعا 
میرا مرض ہوتا جارہا ہے لا دواء 


muhammad-sallallahu-alaihi_wasallam

یہ باد صَباء یہ موج میں ڈوبی ہر اک گھٹا 
دے رہی ہے صدا مرحبا مرحبا یا رسولِ عربی مرحبا 
❤️ صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم ❤️



muhammad-sallallahu-alaihi_wasallam

کردو مراد پوری، بے بس،
بَے کَس ،لَاچار ہوں، 
میں ادھوری، مگر اُمتی
آپ ہی کی سرکار ہوں 

2 Comments

Previous Post Next Post